FAQ

Veelgestelde vragen Park and Fly

Hoe reserveer ik een parkeerplaats?

U vult het boekingsformulier in op de pagina Reserveren en u ziet direct de kosten en de beschikbaarheid. Vervolgens ontvangt u per e-mail een reserveringsbevestiging.

Ik komt na middernacht aan op Schiphol, welke datum geef ik op bij 'aankomst Schiphol'?

U geeft de exacte datum op wanneer het vliegtuig landt op Schiphol. Bijvoorbeeld: u vertrekt 10 augustus om 22:00 uur vanuit het buitenland en land ‘s nachts om 01:00 uur 11 augustus op Schiphol, dan vult u de datum van 11 augustus in bij 'aankomst Schiphol'.

Ik weet mijn exacte vluchttijden nog niet, kan ik wel reserveren?

Ja, u kunt alvast reserveren. Vul bij de aankomsttijd Park and Fly en retourtijd Schiphol 0:00 uur in. Zodra u alle details heeft met betrekking tot uw vluchtschema, kunt u dit mailen naar info@totalcareparking.nl.

Ik heb zojuist gereserveerd, wat gebeurt er nu?  

U ontvangt binnen korte tijd de bevestiging van uw reservering per e-mail. Het komt weleens voor dat de reserveringsbevestiging in de spamfolder terechtkomt. Is dit ook niet het geval, neem dan contact met ons op via +31 (0)20 6537 544.

Ik heb geen cadeaubon, wat vul ik in?

Als u niet in bezit bent van een cadeaubon laat u dit veld leeg.

Moet ik mijn autosleutel inleveren?

Onze voorkeur gaat ernaar uit dat u de autosleutel bij ons inlevert. Al onze auto’s staan in rijen op datum klaar en een dag van tevoren plaatsen wij u auto los op het afleverterrein. Op deze manier beperken wij de wachttijden. Neemt u de autosleutel liever mee, dan kan dit tegen een meerprijs van €10,00 excl. btw.

Waarom betaal ik €10,00 voor de optie “sleutel meenemen”?

Al onze auto’s staan in rijen op datum, als u de sleutel graag meeneemt zijn we genoodzaakt uw auto los te plaatsen en kunnen wij minder efficiënt omgaan met de vierkante meters.

Mag ik mijn auto zelf parkeren?

U kunt uw auto niet zelf parkeren op onze locatie. Om de veiligheid te garanderen en de schades tot een minimum te beperken, parkeren wij alle auto’s in ons pand zelf.

Hoe kan ik betalen?

U betaalt op het moment dat u de auto aflevert bij Park and Fly. U kunt het bedrag middels pin- of creditcard voldoen. Contact betalen geniet niet onze voorkeur, maar is eventueel mogelijk.

Wat zijn de openingstijden van totalcareparking | Park and Fly?

De parking is 24 uur per dag, 7 dagen per week geopend.

Waar bevindt totalcareparking.nl | Park and Fly zich?

Onze parking bevindt zich direct onderaan de A4 afrit 5 in Roelofarendsveen op 9 minuten afstand van de Schipholvertrekpassage. Bij de reserveringbevestiging ontvangt u een routebeschrijving, u vindt deze ook onder Route op onze website.

Zijn er wachttijden voor de shuttleservice?

De wachttijden zijn minimaal, wij rijden voor iedereen apart.

Hoe geef ik wijzigingen door?

U kunt uw wijzigingen doorgeven via info@totalcareparking.nl onder vermelding van het factuurnummer.

Hoe garandeert totalcareparking | Park and Fly de veiligheid van mijn auto?

Ons pand is volledig bewaakt met een CCTV-camerasysteem; alles wat in- en uit gaat wordt gescand door camera’s. In de ontvangsthal zijn de camera’s tevens voorzien van geluidsopname. De parkeerverdiepingen zijn afgesloten met elektronische branddeuren. Veiliger parkeren kan niet!

Ik kan mijn bevestiging niet printen, is dit een probleem?

Dit is geen probleem, wij herkennen u aan uw naam en/of het kenteken van de auto.

Ik ben mindervalide (invalide), kan ik ook gebruikmaken van de parkingservice?

U kunt gebruikmaken van onze parkingservice wanneer u op eigen kracht of met hulp in onze shuttlebus kunt plaatsnemen. U rolstoel of rollator vervoeren wij kosteloos voor u. Wij zijn helaas niet in het bezit van een rolstoelbus.

Moet ik bellen om opgehaald te worden?

Ja, u kunt bellen als u alle bagage heeft verzameld. Mocht u met handbagage reizen, belt u dan zodra u in de bagagehal bent gearriveerd. Het nummer van de chauffeur is +31 6 102 86 132.

Kan ik mijn reservering annuleren?

U kunt de reservering tot 12 uur voor aankomst kosteloos annuleren.

Ik wil regelmatig van de parking gebruik maken, kan ik een abonnement afnemen?

Een abonnement maken wij graag op maat voor u. Mail ons de wensen via info@totalcareparking.nl, zodat wij u juist kunnen informeren.

Staat uw vraag er niet bij?

Neem voor overige vragen contact met ons op via +31 (0)20 6537 544 of stuur een e-mail


Park and Fly - uw vakantie begint bij ons

Bij Park and Fly reserveert u als zakelijke of particuliere (lucht)reiziger een betaalbare parkeerplaats vlakbij luchthaven Schiphol. Ook profiteert u van extra services.

Download onze App.

De voordelen; Snel en eenvoudig reserveren via uw smartphone of tablet, Alleen de eerste keer uw persoonsgegevens invoeren, Altijd op de hoogte van onze acties en kortingen

9.1

Als beste Schipholparking beoordeeld

Klanten geven Park and Fly gemiddeld een negen en maar liefst 99% beveelt ons aan. Bekijk de reviews van onze twaalfhonderd (1200) ervaringsdeskundigen!